La Clau festèja Nadal als costats dels enfants e de la còla de la calandreta.

Los enfants vestisson la soca, bastida de carton, de papièr. La fasèm leugièra, colorada cap al pichonet de la nòstra escòla e una polida bròca per la menaire de la nòstra ceremonia.
La fèsta se debana lo divendres, velha de las vacanças de fin d’an. Enfants e adultes sonan la soca demorada fiera dins la cort a la vista dels parents.«  Bota fuoc, cacha fuòc, que nos allegre e nos faga la gracia de veire l’an que ven. E que sèm pas mai, que siam pas mens. »
Aquesta es cargada cap a la taula de ceremonia. La soca espèra aital lo bon moment per sortir los presents. Aquestes son aprestats dins las classas per cada enfant e son balhats als enfants de las autras classas. Cançons e especialitats se convidon a la fèsta…a costat del blat de la Santa Barba.

Acabam la tantossada en dansar sus d’aires d’acordeon.
Vos desiram de passar de bonas fèstas de fin d’annada. Que sià un moment de cançons e de partatge.

E a l’an que ven.

La Clau fête noêl aux côtés des enfants et de l’équipe de la calandreta.

Les enfants habillent la souche, faite de carton et de papier. Nous la faisons légère, colorée pour le tout petit de notre école et une jolie baguette pour la meneuse de notre cérémonie.
La fête se déroule le vendredi, veille des vacances de fin d’année. Enfants et adultes appellent la souche restée fière dans la cour à la vue des parents. « Bota fuoc, cacha fuòc, que nos allegre e nos faga la gracia de veire l’an que ven. E que sèm pas mai, que siam pas mens. »
Cette dernière est portée jusqu’à la table de cérémonie. La souche attend alors le bon moment pour sortir les cadeaux. Ceux-ci sont préparés dans les classes par chaque enfant et sont donnés aux enfants des autres classes.Chansons et spécialités s’invitent à la fête…à côté du blé de la Sainte Barbe.

Nous terminons l’après-midi en dansant sur des airs d’accordéon.

 

Revenir à l’accueil

Lo Nadal Occitan

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *